Thursday, October 31, 2013

Set Untuk Ibu Hamil

Posted by Saadi at 9:19 PM
Kepada para ibu yang baru disahkan hamil dan masih tercari-cari makanan tambahan boleh mencuba beberapa produk dari Shaklee yang dapat  membantu anda melalui proses awal kehamilan sehingga akhir..





Trimester 1
Vita Lea
B Complex
Vitamin C
Ostematrix

Trimester 2 & 3
Vita Lea
B Complex
Vitamin C

Ostematrix
Omega Guard  
ESP

 Vita-Lea Shaklee
Mengandungi zat besi yang tinggi bagi mengelakkan masalah anemia dan kekurangan sel darah merah. Zat besi juga berperanan untuk memastikan bayi mendapat semua zat dari makanan ibu, jadi ini akan mengurangkan risiko bayi pra matang dan bayi kurang berat badan

B Complex 
Mengandungi Asid Folik bertujuan melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang.  Asid folik juga menghalang ibu dari risiko kanser dan strok

Vita-C Shaklee
 Vitamin C yang mencukupi akan membantu mengurangkan risiko terkena demam atau selsema, meningkatkan daya tahan penyakit. Satu biji Vita-C Shaklee bersamaan 71/2 biji buah oren.

Ostematrix
Mengandungi kalsium-magnesium yang tinggi dalam membantu sistem saraf, otot dan peredaran darah si ibu, juga mengelakkan kekejangan yang sering berlaku pada ibu-ibu hamil.  Juga membantu pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat bagi ibu dan bayi.

 Omega Guard  
Mengandungi DHA tinggi untuk membantu perkembangan otak bayi.


 Energizing Soy Protein(ESP) 
Merupakan makanan berindek glisemik rendah, ianya dapat memberikan tenaga yang berpanjangan kepada ibu. Juga kandungan protein tulen ESP juga akan menghasilkan sel-sel kulit yang baru, jadi kulit ibu tampak lebih cantik dan kulit anak yang bakal lahir pun akan jadi halus, mulus dan gebu.



untuk maklumat lanjut hubungi :
Call/Sms/Whatsapp : 0173321241
Email : saadiahyon@gmail.com
ID SHAKLEE : 1027499

0 comments:

Post a Comment

 

Sihat, Cantik Bersama Saadi Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting